[1] Definisati ciljeve dizajna interakcije čovjek-računar. Šta podrazumijeva interdisciplinarni
pristup i koje se sve naučne oblasti koriste u kreiranju korisničkog interfejsa?
[2] Koje su faze u kreiranju korisničkog interfejsa? Ukratko objasniti svaku fazu.
[3] Definisati ulogu interaktivnog dizajna proizvoda. Koji su ciljevi interaktivnog dizajna?
[4] Objasniti osnovne karakteristike dobro dizajniranog korisničkog interfejsa. Navesti
primjer iz prakse.
[5] Objasniti osnovne karakteristike loše dizajniranog korisničkog interfejsa. Navesti primjer
iz prakse.
[6] Koji su koraci u kreiranju korisničkog interfejsa?
[7] U čemu se ogleda kompleksnost modernih ICT uređaja i objasniti koja je uloga
korisničkog dizajna pri upotrebi ovih uređaja od strane korisnika.
[8] Definisati upotrebljivost i korisnost korisničkog interfejsa. Navesti primjer iz prakse.
[9] Koji su zahtjevi upotrebljivosti korisničkog interfejsa?
[10] Definisati ciljeve u analizi korisničkih zahtjeva.
[11] Šta podrazumijeva standardizacija korisničkog interfejsa.
[12] Kako možemo definisati interfejse na osnovu upotrebljivosti? Koje su njihove
karakteristike?
[13] Koja su mjerila upotrebljivosti korisničkog interfejsa?
[14] Kako možemo definisati interfejse na osnovu upotrebljivosti? Ukratko objasniti svaki i
navesti primjere iz prakse.
[15] Definisati i objasniti razliku između smjernica i principa u dizajniranju korisničkih
interfejsa? Objasniti na primjeru iz prakse.
[16] Koji stilovi interakcije postoje? Ukratko objasniti svaki pojedinačni način interakcije.
[17] Navesti teorije koje se koriste u dizajnu korisničkog interfejsa i objasniti njihove ciljeve.
[18] Objasniti kako su se razvijale teorije dizajna korisničkog interfejsa i zašto.
[19] Navesti osnovne teorije dizajna korisničkog interfejsa.
[20] Koje su etape u dizajniranju korisničkog interfejsa?
[21] Koja su tri potporna stuba u razvoju uspješnih korisničkih interfejsa?
[22] Objasniti osnovne korake u dizajnu korisničkog interfejsa.
[23] Objasniti šta se podrazumijeva pod analizom sistema.
[24] Objasniti vezu između postojećeg i novog informacionog sistema?
[25] Šta sve treba da obuhvati analiza postojećeg informacionog sistema i zašto je ta analizabitna za razvoj novog informacionog sistema?
[26] Definisati korisničke zahtjeve i šta je cilj prikupljanja korisničkih zahtjeva.
[27] Koji su koraci u postupku analize korisničkih zahtjeva?
[30] Koji je cilj prikupljanja podataka o korisnicima? Kako se prikupljaju podaci?
[31] Koje su kategorije korisničkih zahtjeva? Objasniti ukratko svaku kategoriju.
[32] Objasniti funkcionalne zahtjeve. Dati primjer iz prakse.
[33] Objasniti nefunkcionalne zahtjeve. Dati primjer iz prakse.
[34] Objasniti upotrebne zahtjeve sistema kako oni utiču na dizajn korisničkog interfejsa.
[35] Objasniti šta su to projektna ograničenja i kako ona utiču na dizajn korisničkog
interfejsa.
[36] Šta je to prototip aplikacije, koja je njegova uloga u razvoju korisničkog interfejsa?
[37] Koje vrste prototipova postoje?
[38] Koje su metode za prikupljanje podataka? Ukratko objasniti svaku metodu.
[39] Objasniti metodu analize dokumentacije. Koje su prednosti i nedostaci ove metode?
[40] Objasniti metodu posmatranja sistema. Koje su prednosti i nedostaci ove metode?
[41] Koje vrste upitnika postoje? Koje su prednosti i nedostaci ove metode?
[42] Koje vrste intervjua postoje? Objasniti.
[43] Objasniti dijagram aktivnosti za prikupljanje korisničkih zahtjeva.
[44] Objasniti vezu između korisničkih zahtjeva i slučajeva korišćenja.
[45] Objasniti dijagram aktivnosti za prikupljanje i modelovanje zahtjeva.
[46] Navesti deset opštih principa dobrog dizajna Јakob-a Nielsen-a.
[47] Objasniti vidljivost statusa sistema. Navesti primjer iz prakse.
[48] Objasniti usklađenost sistema i stvarnog svijeta. Navesti primjer iz prakse.
[49] Objasniti konzistentnost i standarde koji se koriste u kreiranju korisničkog interfejsa. Navesti primjer iz prakse.
[50] Koje su ključne faze u životnom ciklusu razvoja korisničkog interfejsa?
[51] Koji su to principi i vrste testiranja sa korisnicima?
[52] Navedite sve kontrolisane uslove sa korisnicima prilikom testiranja.
[53] Navedite prirodno okruženje sa korisnicima prilikom testiranja.
[54] Koji su to relevantni aspekti tesitiranja?
[55] Koji su to faktori interpretacije razultata?
[56] Navedite elemente testiranja upotrebljivosti – tehnike, zadaci i korisnici.
[57] Navedite elemente metodologije testiranja.
[58] Objasnite pojam praćenja pogleda korisnika i kursora miša.
[59] Objasnite način primjene elektroencefalografije.
[60] Navedite heuristike upotrebljivosti.
[61] Obasnite detaljno vidljivost statusa sistema.
[62] Šta je to usaglašenost sistema sa realnim svijetom?
[63] Šta je to kontrola i sloboda u korišćenju heuristike upotrebljivosti?
[64] Objasnite prevenciju grešaka primjenom heuristike upotrebljivosti.
[65] Navedite prednosti fleksibilnosti i efikasnosti korišćenja heuristike upotrebljivosti.
[66] Koji su to elementi heurističke evaluacije?
[67] Objasnite čovjekovo vidno polje i grafički prikaz korisničkog interfejsa.
[68] Navedite elemente grafičkog korisničkog interfejsa.
[69] Objasnite kontejnerske elemente grafičkog korisničkog interfejsa.
[70] Koji su to principi dizajna korisničkog interfejsa?