Cilj predmeta je navesti studenta na razumijevanje i ovladavanje osnovnim principima objektno-orijentisanog programiranja, kao što su apstrakcija, kapsulacija, nasljeđivanje i polimorfizam. Važno je da student usvoji vještine objektno-orijentisanog programiranja na jeziku C++, kao i vještine korišćenja standardne biblioteke šablona (STL).
Šifra predmeta: | Status predmeta: | Semestar: | Fond časova (P+A+L): | ECTS bodova: |
---|---|---|---|---|
RN-OOP | O | II | 3+3+0 | 7 |
Pregled koncepata OO programiranja na jeziku C++. Klase i objekti. Konstruktori i destruktori. Statički članovi. Prijatelji. Ugnežđene i lokalne klase. Preklapanje operatora. Izvođenje i nasleđivanje. Polimorfizam i dinamičko vezivanje. Apstraktne klase. Višestruko nasleđivanje. Izuzeci. Šablonske funkcije i klase. Standardna biblioteka šablona (STL). Ulazni i izlazni tokovi.
Nastava se izvodi u obliku predavanja, auditornih vježbi i vježbi na računaru. Učenje, testovi, domaći radovi, seminarski rad i konsultacije.
- Kolokvijum 1 (0-15 bodova);
- Kolokvijum 2 (0-15 bodova);
- Završni ispit (0-50 bodova);
- Seminar-i (0-10 bodova);
- Aktivnosti na nastavi (0-10 bodova).