Cilj predmeta jeste sticanje opštih znanja iz oblasti likovne forme i dizajna, kao i o procesu dizajniranja različitih vrsta grafičkih proizvoda. Pored toga student je osposobljen da kreira, pravilno koristi i primjenjuje na poslovnoj i ambalažnoj galanteriji i druge bitne elemente grafičke identifikacije, kao što su logotip, tipske boje i pismo. Na kraju, student je osposobljen da sačini knjigu grafičkih standarda u vidu štampane publikacije ili u digitalnoj formi, i u njoj predstavi sva dizajnirana rješenja.
Šifra predmeta: | Status predmeta: | Semestar: | Fond časova (P+A+L): | ECTS bodova: |
---|---|---|---|---|
RN-DIZ | O | V | 2+0+2 | 6 |
Oblasti dizajna. Osnovni pojmovi i elementi dizajna. Istorijat i savremena kretanja u dizajnu. Elementi likovne forme. Principi komponovanja. Različite oblasti i vrste grafičkih proizvoda. Formiranje vizuelnog identiteta i elemenata grafičke identifikacije. Izrada varijanti dizajna. Prezentacija varijanti. Primjena rješenja.
Nastava se izvodi u obliku predavanja, auditornih vježbi i vježbi na računaru. Učenje, testovi, domaći radovi, seminarski rad i konsultacije.
- Kolokvijum 1 (0-15 bodova);
- Kolokvijum 2 (0-15 bodova);
- Završni ispit (0-50 bodova);
- Seminar-i (0-10 bodova);
- Aktivnosti na nastavi (0-10 bodova).