Usvajanje stavova, ponašanja, vještina i znanja profesionalca u informatici i računarstvu je osnovni cilj ovog predmeta. Naučiti principe na kojima se zasniva informatika i računarstvo kao profesija; naučiti koristenje sljedećih klasa alata: procesiranje teksta, tabelarno prikazivanje, prezentacije, konfiguracioni menadžment, dokument menadžment, otkrivanje defekata i izvještavanje; naučiti strukturirati ideje, dokumente, procese. Softverski studio uvodi studenta u ulogu računarstva i kompjuterskih stučnjaka i naučnika u profesionalni svijet uopšte i obezbjeđuje za usvajanje znanja i vještina korištenja specifičnih softverskih alata, rad sa drugim studentima i predstavljanje razultata njihovih zajedničkih projekata. Naglasak je na razvoju objektno orijentisanog softvera.
Šifra predmeta: | Status predmeta: | Semestar: | Fond časova (P+A+L): | ECTS bodova: |
---|---|---|---|---|
RN-SS4 | O | V | 3+0+4 | 8 |
Uvod u OO modelovanje. Osnovi UML: stvari. Osnovi UML: relacije. Osnovi UML: dijagrami. Osnovi UML: opšti mehanizmi. Projektni zahtjevi UML. Analiza funkcionalnosti. Analiza domena. UML projektovanje i implementacija. Razvoj analize životnog ciklusa softvera i tehnologija, dizajn, validacija. Programiranje u Ruby, dinamičkom i objektno orijentisanom jeziku, koji spaja najbolje aspekte Smalltalk i Scheme sa jednostavnom sintaksom.
Nastava se izvodi u obliku predavanja, auditornih vježbi i vježbi na računaru. Učenje, testovi, domaći radovi, seminarski rad i konsultacije.
- Kolokvijum 1 (0-15 bodova);
- Kolokvijum 2 (0-15 bodova);
- Završni ispit (0-50 bodova);
- Seminar-i (0-10 bodova);
- Aktivnosti na nastavi (0-10 bodova).